>

درحال بارگذاری ....
به نام خدا کاربران و مهمانان گرامی سلام به انجمن شیراز رایانه خوش آمدید. وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
shirazrayaneh
آفلاین

ارسال‌ها :4
عضويت: 18 /11 /1397
محل زندگي:شیراز
قوانین عمومی انجمن ( لطفاً قبل از شروع فعالیت در انجمن مطالعه نمایید. )

به نام خدا

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت شما عزیزان

برای استفاده بهتر از انجمن و یاری ما جهت بهتر اداره کردن انجمن قوانین عمومی انجمن را با دقت مطالعه نمایید ضمناً هر گونه سوال و مشکل خودتون رو از طریق ارسال پیام خصوصی به بنده و یا سایر مدیران ارشد انجمن ارسال فرمایید.

قوانین عمومی به شرح زیر است:

1) در زمان ثبت نام باید از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده نمایید.
2) در زمان ارسال پیام در انجمن ها باید از کلمات مناسب استفاده نمایند.
3) در زمان ایجاد موضوع جدید از عنوان هایی که مربوط به محتوای موضوع است استفاده نمایید.
4) در صورتی که میخواهید مطالبی از سایر سایت ها در انجمن ارسال نمایید حتماً لینک و منبع آن را ذکر نمایید.
5) لطفاً در زمان ایجاد موضوع برای مطرح کردن مشکل و یا سوال خود انجمن مناسب را انتخاب کنید.
6) لطفاً در زمان پاسخ دادن به سوالات کاربران از جملات دلسرد کننده استفاده نکنید و اگر پاسخ سوالی را نمیدانید از ارسال پست بی دلیل ( اسپم ) خودداری کنید.
7) لطفاً از ارسال هرگونه نوشته ، تصویر ، لینک و ... در رابطه با هرزه نگاری ، فساد اخلاقی ، پورنوگرافی ، مسائل سیاسی ( داخلی و خارجی ) ، توهین به ادیان ( دین های ) مختلف ، نقض حقوق بشر ( مثل هک کردن و ورود به حریم شخصی افراد ) و مسائل از این قبیل جداً خودداری نمایید.
8) لطفاً از بی احترامی به کاربران ، مدیران و افراد مختلف اعم از شخص حقیقی و حقوقی جداً خودداری نمایید.
9) ارسال پیام های تبلیغاتی در انجمن بدون هماهنگی با مدیر کل منوع میباشد.
10) تبلیغ هرگونه سایت یا انجمن در بخش امضا بدون هماهنگی با مدیر کل ممنوع میباشد.
11) هر شخص تنها حق انتخاب و استفاده از یک " شناسه کاربری " را دارد ( مگر با هماهنگی با مدیر کل ).
12) در صورت مشاهده موضوع یا پست های توهین آمیزی که بر خلاف قوانین انجمن هستند میتوانید از طریق دکمه گزارش پست به ما اطلاع رسانی کنید.
13) مسئولیت تمامی نوشته ها ، تصاویر ، فایل ها و ... بر عهده کاربر نویسنده آن میباشد و مدیر انجمن هیچگونه تعهدی در زمینه سالم بودن فایل ، ویروسی نبودن آنها و ... را ندارد.
14) جهت حفظ امنیت بیشتر برای گرفتن پاسخ سوال خود از انجمن استفاده نمایید و در صورتی که خودتان به هر طریقی ( ایمیل ، چت و ... ) با کاربر دیگری در ارتباط باشید هیچگونه مسئولیتی بر عهده ما نخواهد بود.
15) مدیران انجمن ها میتوانند بدون هماهنگی پست کاربران را ویرایش یا حذف نمایند و پس از آن اخطار و توضیحی برای کاربر خاطی به صورت پیام خصوصی ارسال خواهد شد ( در بعضی مواقع که پستی به صورت اسپم تشخیص داده شود بدون توضیح نیز پاک خواهد شد ).
16) مسئولیت مطالب ارسال شده توسط هر یک از کاربران و حتی مدیران انجمن بر عهده خود آنها میباشد و انجمن هیچگونه مسئولیتی در این زمینه را پذیرا نخواهد بود.
17) در هر تالار ممکن است قوانین خاصی توسط مدیران همان بخش وضع شده باشد که کاربران باید با مراجعه به موضوع قوانین تالار و مطالعه آن از دستوراتش پیروی کنند.

سایر توضیحات:

گرفتن اخطار: در صورتی که کاربران از قوانین بالا پیروی نکنند به آنها اخطار خواهد داده شد و دفعات اخطار گرفتن حداقل 1 مرتبه و حداکثر تا 5 مرتبه خواهد بود.

محدود شدن دسترسی کاربر: در صورتی که کاربران به اخطارهای مدیریتی توجه نکنند با توجه به نوع تخلف دسترسی کاربر به انجمن برای حداقل 1 روز و حداکثر 1 ماه به انجمن محدود خواهد شد.

اخراج کاربر: در صورتی که کاربر پس از گذراندن دوران محدود شدن دسترسی اش به انجمن باز هم تخلف کند با صلاحدید مدیریتی انجمن اخراج خواهد شد لازم به ذکر است که در زمان محدود شدن دسترسی کاربر به انجمن ساختن نام کاربری جدید ممنوع بوده و در صورت مشاهده تمامی نام های کاربری وی اخراج و IP کاربر به صورت کامل در انجمن مسدود خواهد شد.

مسدود شدن آی پی ( IP ): در صورتی که کاربر اخراج شود و باز هم برای ایجاد بی نظمی و اخلال در انجمن اقدام به ساختن نام کاربری جدید کند آی پی ( IP ) وی برای همیشه مسدود خواهد شد.

امنیت اطلاعات و حریم شخصی: تمامی اطلاعاتی که کاربر در پروفایل کاربری خود ثبت میکند ( از جمله ایمیل ، آدرس IP و ... ) نزد ما محفوظ خواهد بود و در اختیار هیچگونه نهاد و ارگان دولتی یا غیردولتی قرار داده نخواهد شد.

تغییرات در قوانین: با توجه به اینکه ممکن است در بالا بعضی قوانین ذکر نشده باشد و یا لازم به اصلاح آن باشد کاربران موظف هستند پس از مدتی مجدداً به این موضوع مراجعه کنند و قوانین را مطالعه نمایند.

در پایان پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما عزیزان سپاسگذاریم.

با تشکر.

آخرین به روز رسانی قوانین: 1397/11/20





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.